mandag den 13. juli 2009

De her sko har jeg haft på i dag:





Det er kedeligt med mandage! Jeg bliver altid en lille smule depri når den nye uge virker uendelig lang en tidlig mandag morgen. Og denne her uge skal tages i stiv arm. Indtil videre har jeg 45 arbejdstimer foran mig - og jeg er ikke just begejstret.
Så derfor tog jeg blå sko på i dag. For at smile lidt...

...Og min fars t-shirt. Den er oldgammel og jeg elsker den. Og Fido Dido gør mig så glad.

Som man måske kan se har jeg lige taget weekendens opvask - og ja, jeg er af typen der plasker! Roomie og jeg havde tømmermændsdag i går med hjemmelavede burgers, Capri-Sonne juice og middagslur. Nu er roomie taget til Fyn og jeg passer på lejligheden. Lidt kedeligt - måske, men nu har jeg i det mindste fået mig lidt nyt musik at skråle med på:)

Fars t-shirt, Vila-bukser, samsoe&samsoe tank, genner-sko, H&M halskæde, casio ur, pieces armbånd og solbriller fra L.A..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar