søndag den 2. august 2009

Everything BUT.

...Blogging. Det er hvad der foregår lige nu. Mest involverende arbejde, fejring af optagelse på studie, find ny bolig og flyt liv, mavepine, fedtet hud, gensynfester, sandaler og alt for høje sko. Nye sko. Nye forsøg.
Er det at skyde sig selv i foden at lave kan-jeg-leve-på-en-SU-forsøg, måneden inden man rent faktisk skal til at leve af en SU?
Jeg har aller mest lyst til at tage til København og bruge hele min opsparing på lækkert nyt tøj. Jeg er uvenner med mit klædeskab og syntes alt er fjollet og soooo effing looong time ago.
Jeg vil være god til at gå i hæle.
Jeg vil gerne ud at rejse. Jeg vil gerne starte på studie. Jeg vil gerne veje ti kilo mindre.
::a girl is just never satisfied with what she's got::
Her er lidt til min egen inspriation:
(Jeg mangler det virkeligt)



kilde: lookbook.nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar