lørdag den 27. juni 2009

Hva' har du i RYGSÆKKEN, søster?

Hva ska jeg ha med på festival?

Tja,det er sgu egentligt et godt spørgsmål. Jeg brugte min torsdag på at danne mig et nogenlunde overblik over hva jeg sådan ca. syntes jeg skal have med - hva har jeg brug for og hvad kan jeg undvære, hvordan kan det kombineres, så jeg får mest umuligt, ud af mindst muligt. Sådan er min tankegang som ofstes når rygsækken skal pakkes. Vigtigst er dog at det skal være godt tøj - tøj med masser af komfort - yndlingstøj.

Af praktiske ting, så skal soveposen, trangiasættet og vinåbneren med - altid! Så er der røjserne og regnslaget (jeg er overtroisk på den made at jeg er 110% sikker på at hvis jeg ikke tager gummistøvlerne med - så bliver det dårligt vejr!)

Der er en vifte til sommervarmen, Klipklappere der godt må blive smadrede, og så et par allstars.

Sugerørne ved man ALDRIG hvornår man får brug for!




Så skal jeg have et par gode t-shirts med (gerne en oversize), en jerseykjole, og en kort buksedragt. Og bikinien den er til de kolde bade, og til søen, hvis det skulle blive aktuelt.
To cowboyskjorter, og tre tanktoppe.

Et par cykelshorts - til store t-shirts og løse skjorter, et par deminleggins - som udgør det eneste par lange bukser jeg har tænkt mig at ta med, et par leggins, og et par hippe denimshorts. En lækker striktrøje, og en lys cardigan.
Af accessories, pakker jeg lidt, men godt - to par øreringe, to halskæder, to par solbriller (hvilket er godt begrænset da samlingen tæller min. 20 par), tobælter, og to bæltetasker.
Bæltetasker er den bedste festivalaccessory! Jeg elskerbæltetasker - og på roskilde er det mere end legitimt!
Og husk solcreme! Det kan man ikke få for meget af!
Og så er der overlevelsessættet til når man virkelig virkelig har brug for søvn - sovemaske og ørepropper.
Udover dette blogindlægs indhold - er der selvfølgelig også alt det andet jeg har glemt at få fundet frem - såsom teltet, håndklædet, liggeunderlaget, høfeberpillerne, gaffatapen, plastikposerne, rødvinen og blablabla...
JEG ER KLAR! Er der noget jeg mangler?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar