torsdag den 11. juni 2009

OM oraklet:

Arh, nu overdriver hun vidst lidt!

Men her kommer en af Grizzly Bear's ældre sange fra 2006-albummet Yellow House.



Jeg har ikke nogle af deres albums, og deres folk/indierock er måske en smule for downbeat til mit rock'n'roll-hjerte men denne her sang - og den Star Wars-like video - går lige i hjertet på mig. Grizzly Bear spillede faktisk også på Roskilde i 2007, dog efter jeg var taget hjem p.g.a. et punkteret telt.
Det nye album er blevet skamrost af de fleste anmeldere og jeg vi helt sikkert forsøge at stifte bedre bekendtskab med bandet (som mine gamle venner fra Soundvenue i 2006 kaldte "de tamme bjørne")

-Og jo jeg tror også Two Weeks bliver et sommerhit.

(FUCK JEG GLÆDER MIG TIL AT SE EAGLES OF DEATH METAL PÅ ROSKLDE I ÅR - OG PLEASE GUD, LAD ALT REGNEN KOMME NU, SÅ VI SLIPPER PÅ ROSSER!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar