lørdag den 6. juni 2009

Vi blev TAGGED!

Kathrine og jeg er blevet tagget af Frk. BlaBla til en lille blog-leg, og fordi jeg er hamrende træt/ukreativ, så lyder det som en brand-god idé at lege med lige netop nu.

Reglerne er som følger:

- Du skal skrive 20 random facts omkring dig selv og dit liv
- Derefter skrive/linke til de personer/blogs du ønsker skal skrive deres 20 random facts
- Er du blevet tagget - god fornøjelse!

1. Jeg elsker danske undomsfilm fra 80'erne.

2. Min roomie Kirsten bager nogle satans gode boller.

3. Kathine og jeg rejser til Nice den 16. og jeg er lidt nervøs fordi jeg liger en mide med for store bollehåndtag.

4. en af mine yndlings(party)sange er Modeselektor feat. Sacha Perera - Silikon. Mest fordi det lyder somom hun synger baglæns volapyk i omkvædet.

5. Jeg kan generelt godt lide vrøvlemusik, og har derfor et fantastisk godt forhold til Ikscheltaschel.

6. To par af mine højtelskede deminleggins er indenfor den sidste måned sprækket i røven fordi de var så tyndslidte. Jeg bruger dem stadig.

7. Jeg har rejst tværs over USA sammen med en veninde. Jeg kunne bedst lide San Fransisco og at kigge på mennesker i L.A.

8. Jeg overvejer at rejse tilbage til Californien hvis ikke det lykkes mig at komme ind på Kolding Designskole - kun for at kigge på mennesker, og få nogle flere tatoveringer.

9. Jeg skal vente helt til den 30. juli for at få svar på om jeg er kommet ind på Interaktive Medier på Kolding Designskole. Det er nørd-linien:)

10. Jeg er i virkeligeheden en kæmpe-nørd, som ville ønske hun kunne trylle.

11. Jeg har desværre ikke meget tålmodighed.

12. Jeg er B-menneske, og noget af det bedste jeg ved, er at sove længe.

13. Min pladespiller er p.t. opmagasineret hos mine forældre på Djursland, og jeg savner så frygteligt at kigge på skiven som drejer rundt mens jeg hører 300 m.p.h. Outpour Blues med The White Stripes, eller at vågne til Amii Steward's Knock on Wood.

14. Jeg hader rullekravetrøjer.

15. Jeg har meget store bryster, som desværre gør, at meget tøg sidder fjollet på mig (det er en effing g-skål!)

16. Mit seneste køb er en rocker-grim stueantenne.

17. Jeg er bange for dukker. Altså sådan nogle livagtige nogen på museer osv. Det gør også at jeg inderligt hader spøgelsestog og voksmuseer. Det var en stor overvindelse for mig at se Bodies-udstillingen i Las Vegas.

18. Min bedste veninde ved ikke jeg har en blog.

19. Jeg er hemmeligt forelsket i Troels Abrahamsen, ThobayK fra The Floor Is Made Of Lava, og Jack White fordi jan er fyldt med sejhed.

20. Jeg drømmer tit, at jeg er en anden, og når jeg vågner tror jeg et splitsekund, at det virkelig passer.

Jeg tagger THE BANDITS og Acie fra Agurkeliv.

Nu må vi se om Kathrine også har lyst til at lege med:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar