søndag den 7. juni 2009

Tagget i blogleg

20 ting om mig!? 

1. Bor i Århus C med en gut som jeg har gået i gym med. 
2. Har boet et år i Hollywood - gik på en mega fin privat skole.
3. Taget en international studentereksamen.
4. Har ikke haft tv i et år - har et mega fjernsyn, men igen tv-kanaler... 
5. Ønsker mig en ny cykel. 
6. Skal til min første sådan rigtige festival i år - Roskilde.
7. Største ønske er at bo et sted, hvor jeg kan surfe og drik mig fuld hver dag!
8. Har svært ved at tage mig sammen til at læse til eksamen - vil bare gerne bestå, så er jeg glad - skal til eksamen på onsdag.
9. Min bedste ven er min storebror. 
10. Elsker kjoler - og det skal være genbrugskjoler (kan ikke få nok af dem). 
11. Er meget kræsen omkring sko - så har ikke så mange. 
12. Bruger kun Clinique produkter til mit ansigt - gælder dog ikke alt makeup. 
13. Kan ikke gå nogen steder uden Elizabeth Ardens 'Eight hour cream'. 
14. Har svær ved at blive brun. 
15. Hader at fortælle folk hvad jeg laver til daglig. 
16. Laver aldrig varm mad til mig selv. 
17. Elsker Kings of Leons nye album 'Only by the night' - lytter til det hele tiden! 
18. Stræber efter at gøre mit liv så simpel som overhovedet mulig - ikke have for mange ting, som jeg alligevel ikke bruger. 
19. Drikker ikke kaffe. 
20. Glæder mig som en sindsyg til at komme til Nice med 4 dejlige veninder! 

Jeg har tagget Anne fra nejjegerikkedinfar og Wendy fra Hangitover
'Hang it over' er en pige fra california - så må vi se om vi kan føre "legen" til udlandet (hvis det ikke allerede er gjort?) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar