lørdag den 6. juni 2009

SO EIN DING

Min yndlings genbrugsbutik er SO EIN DING - Nørrealle 17, 8000 Århus C

Sidste gang jeg var forbi butikken købte jeg denne nederdel, men synes det var for lang - så den måtte slippe noget af længden... 
Elsker sammensætningen af farverne og at striberne ikke følges ad.  
Vil bruge nederdelen med en hvid top - det ses ikke så godt på billederne, men der er nemlig et par hvide striber i.


Sammen med nederdelen købte jeg denne halskæde, og den er jeg virkelig blevet glad for!



I dag har jeg igen været forbi butikken, for skulle tjekke nogle badedragter - 
har øje for disse, men kan ikke vælge... 




Er helt vild med den sidste badedragt, men er bange for at den er for lille til mig, og det er en skam at ryggen er så meget dækket til. De to andre badedragter går langt ned i ryggen, hvilket jeg synes at super frækt, og tror da også at jeg må ned og købe en af dem... 
Der er også mange andre badedragter - faktisk en hel kurv fyldt!
Og nogle af dem har nogle vildt fede farver, som godt kunne minde lidt om den badedragt jeg har kigget på fra netbutikken Bleubird Vintage          
(se tidligere indlæg). 



Selvom det var en badedragt jeg gik efter, så endte det med at jeg købte denne bluse


Den sidder lidt sjov, men det skal jeg nok få lavet om på! Skulle bare have den på grund af stoffet. Den ser nemlig super fin ud med den sjove glans den afgiver.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar