mandag den 18. maj 2009

Det første spadestik!

Så er Sidsel her!

Stereofoni er en realitet - Kat har taget sine første spæde blogging-skridt, mens jeg stolt har set til. (det er lang tids gruppepres fra mig mig og kun mig der nu gør at vi alle kan få glæde at den skønne Kathrine).

Jeg håber I der måtte svinge forbi derude bag skærmene, har lyst til at følge vores funderinger og alt fra tøj til ting og tøseproblemer - og den occational youtube-video som jeg helt sikkert ike kan lade være med at ryste ud af ærmet fra tid til anden.
Bliv endelig FAST LÆSER ude i boksen til højre!
-HVEM BLIVER DEN FØRSTE?!? :)
Eller tilføj os i din Google-reader, eller på Bloglovin' (ska nok lige få lag sådan et ikon op snarest!)

-Og så kaster jeg da lige lidt stemning fra corbra-slangen til en start!

Kilde: thecobrasnake.com

Sidsel glæder sig til at komme IGANG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar