søndag den 24. maj 2009

SPOT festival

SPOT festival - 2 dage = 
Bodebrixen, The asteroids galaxy tour, Are we brothers?, Trolle//Siebenhaar, Emiliana Torrini, Kira & the ghost riders, Mike Aheridan, White Pony, Fagget Fairys, Balstyrko, Oh land, Choir of young believers, Negash Ali, Whomadewho, Tim Christense, Lucy Love, Oh no ono -                   (17 bands og godt ondt i hovedet!) 
Nogle af koncerterne så jeg dog heller ikke helt igennem - der var simpelthen ikke tid. 
Der kan siges en masse om festivalen, men jeg vil hellere fortælle om de personer der virkelig gav et indtryk på mig. 

Oh land gav endnu en koncert om lørdagen i Ridehuset, og det gjorde hun godt! 

Lovede et billede af det hus jeg har nævnt tidligere.
Til hendes koncert om lørdagen havde alle i bandet et hus på hovedet, og denne gang var der lys i vinduerne i forskellige farver -   synes det var lidt sjovt.

Men der er to personer, som gjorde et kæmpe indtryk på mig - Ane Trolle og Emiliana Torrini.

Emiliana er fra Island og har lavet utrolig meget godt - har jeg fundet ud af. Det er faktisk hende der synger sangen "Gollum's Song" til Ringenes Herre. Hendes musik er sådan noget jeg vil sætte på en søndag eftermiddag, hvor jeg bare skal surfe lidt rundt på nettet og have ro. Det er lidt anderledes end hvad jeg ellers lytter til. Men grunden til at hun gav mig sådan et stærkt indtryk var på grund af hendes pæne udseende, stil og hendes islandske accent, som får hende til at virke som en lille pige. 


Hendes stil er lidt pæn-pige-fra-landet, og ikke noget jeg selv vil gå i, men passer bare godt til hendes naturlige udseende, hvilket gør hende endnu mere smuk. Jeg var helt betaget af hende, og kunne ikke lade vær med at smile af alt det hun sagde, selvom det ikke var sjovt. 

Rent stilmæssigt var det Ane Trolle der gjorde et godt indtryk på mig.
Så hende to gange, hvilket også er fordi hun både er med i Balstyrko og Trolle//Siebenhaar. Derudover er hun den ene part af JaConfetti -                     der er gang i den kvinde!



Det sidste billede tog jeg af hende til hendes Trolle//Siebenhaar koncert. 
Elsker hendes vest - eller faktisk elsker jeg hele hendes outfit! Desværre kunne jeg ikke få et billede af hendes sko, men hun havde sølvsko på -               de var seje! 
Et andet desværre er mine billeder fra hendes koncert med Balstyrko. Der havde hun en slags krave udenpå hendes t-shirt, som så vildt fed ud.  
Så hvis der er nogen der ser et billede fra Balstyrko koncerten - så vil jeg meget gerne have et link, og lidt hjælp til hvor jeg kan finde sådan en krave/halskæde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar