tirsdag den 26. maj 2009

LOOKBOOK

Lookbook.nu er og bliver den hjemmeside jeg bruger mest tid på for tiden. Det er en hjemmeside hvor alle - fra hele verden - kan lægge billeder op af sig selv og sit tøj. 
Der er mange fede billeder imellem, og masser af inspiration at hente. Og det bedste ved det hele er, at det er helt almindelig mennesker, som mig, der viser sig selv frem.

Har lige set dette billede, og blev forelsket i pigens leggings, som er fra den seje butik American Apparel

Det jeg godt kan lide ved dem er, at hullerne ikke er vildt store (i hvert fald ikke på pigen her), og derfor ikke viser for meget hud frem, men stadig ser råt ud. 

Skulle derfor lige ind og tjekke dem ud på American Apparels hjemmeside, og fandt en anden sjov møde at bruge dem på, hvis man ikke lige er klar til at vise sine blege ben frem. 

Men kom også til at tænke på at man da selv kunne købe nogle billige leggings og klippe huller i dem - på den måde kan man selv bestemme hvor store hullerne skal være og hvor langt op af benet de skal gå.. Det tror jeg, at jeg skal prøve..  




1 kommentar:

  1. Husk på at hvis du køber de tynde nogle der er lidt nylon-agtige så løber de. Men hvis du køber de tykke skulle der ikke være noget problem (: Har set på Acie (agurkeliv) at hun havde nogle blobdestrømpebukser på indenunder hvilket så supergodt ud!
    Desuden har WhyNotBlog en DIY-guide til at lave mønster i leggings (:

    SvarSlet