mandag den 18. maj 2009

Mmm... Yummy Yummy Yummy

Jeg kan lige så godt præsentere hende lidt nu, for hun vil uden tvivl blive nævnt nogle gange.. 
Min største inspirationskilde hedder Noa. Hun bor i LA, og lever et liv med overskriften " SEX, DRUGS and ROCK'n'ROLL ". Hun oser af SEX, tager DRUGS og fester med rigtig ROCK'n'ROLL folk. Da jeg mødte hende sidste sommer fortalte hun, at hun havde været til fest hos selveste PRINCE! Hun er sådan en type, hvor man ikke kan gøre andet end at sige wow når man møder hende! Og man kan se at alle i rummet holder øje med hende, for hendes udstråling og sødhed er helt unik! 

Jeg kan sige en masse om Noa, men vil hellere tage det lidt af gangen. 

Da jeg sidste var inde på hendes profil på FB, så jeg dette link fra Bunny Holiday - trykkede play og blev helt solgt. Begyndte straks at søge efter hende på nettet, men fandt intet. Har derfor skrevet til hende, og hun har i dag skrevet tilbage. 
Hun er lige nu i Grækenland for blandt andet at arbejde med hendes musik, og kan kun sige, at jeg kan ikke vente med at høre mere fra hende!       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar