torsdag den 21. maj 2009

Screw over them Heels:

Gummisko, gummisko, gummisko.
Jeg er stor fan. De er uden bekymringer, og de duer til næsten det hele (men også kun næsten - killer heels er prikken over i'et til en crasy night out).
Så i dag, der får i mine favoritter at se:
Genbrug, H&M - selvnittede, Vans, Vans, H&M, Converse, Converse - selvnittede.

De er noget trashede dog - men det er jo kun fordi de bliver brugt så frygteligt flittigt!

I dag skal jeg ud og skære 10 meter lange krokodiller ud i flamingo - og jeg skal være noget så grim i tøjet. Så det får i ikke at se lige nu!

Og så skal jeg IKKE på Spot-festival ligesom Kathrine (heldige asen), for jeg skal nemlig arbejde.. GRR - er måske en petite smule bitter. Men jeg tror jeg stoler på at Kathrine kan være mine øjne og ører for hvad der sker af spændende nye ting derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar